.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری باند جاعلين چك پول و كلاهبرداري در نكاء

دادستان نكا از دستگيري يك باند چهار نفره جاعل چك پول و كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داد و گفت : سردسته اين باند بااستفاده از نرم افزارهاي رايانه‌اي اقدام به چاپ چك پولهاي تقلبي مي‌كرد .

"جمال زارعي" افزود : سر دسته اين باند با مشاركت سه نفر ديگر با چك پولهاي تقلبي اقدام به خريد احشام از دامداران در اين منطقه مي‌نموده است .

وي اظهارداشت : متهمين در حال حمل احشام به كشتارگاه بودند كه جاعل اصلي چك پولهاي تقلبي به محض مشاهده ماموران نيروي انتظامي قصد فرار داشت كه خوشبختانه با صدور دستورات قضايي دستگير شد .

وي ادامه داد : در بازرسي از محل سكونت اين شخص فرمهاي خام سازمانها و ادارات و مهرهاي بعضي از ادارات دولتي نيز كشف و ضبط شده است .

دادستان نكا بيان داشت : سردسته اين باند به اتهام جعل مهرهاي بعضي از سازمانها و ادارات دولتي و نيز چك پولهاي جعلي به مبلغ يكصد ميليون ريال و مشاركت دراستفاده از چك پولهاي جعلي و كلاهبرداري به مبلغ ‪ ۵۰‬ميليون ريال تفهيم اتهام و با قرار وثيقه به مبلغ ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال كه به لحاظ عجز از توديع وثيقه به زندان انتقال يافت .

زارعي تصريح كرد : براي متهم رديف دوم نيز به اتهام مشاركت دراستفاده از ‪ ۵۰‬فقره تراول يكصد هزار توماني و جعل و كلاهبرداري به مبلغ ‪ ۵۰‬ميليون ريال و متهم رديف سوم اتهام مشاركت در استفاده از ‪ ۵۰‬فقره چك پولهاي جعل به مبلغ ‪ ۵۰‬ميليون ريال و كلاهبرداري با قرار ‪ ۲۴‬ميليون ريال وثيقه به زندان منتقل شدند.

اين مقام قضايي اضافه كرد : همچنين متهم رديف چهارم به اتهام مشاركت در استفاده از ‪ ۲۴‬فقره چك پول جعلي به مبلغ ‪ ۲۴‬ميليون ريال وثيقه صادر شد كه به دليل اينكه كليه متهمين اين پرونده به لحاظ عجز از توديع وثيقه به زندان منتقل شدند /ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.